제주대학교 Repository

웹 기반 관찰형 프로젝트 학습에서 소집단 구성방법이 자기주도적 학습능력과 학업성취도에 미치는 영향

Metadata Downloads
Alternative Title
(The) effect of grouping on self-directed learning capability and academic achievement in web-based observational project learning environments
Author(s)
김은순
Issued Date
2004
Awarded Date
2004.
Type
Dissertation
URI
https://oak.jejunu.ac.kr/handle/2020.oak/17217
Department
제주대학교 교육대학원 : 컴퓨터교육전공
Degree
Master
Publisher
제주대학교
Citation
김은순. (2004). 웹 기반 관찰형 프로젝트 학습에서 소집단 구성방법이 자기주도적 학습능력과 학업성취도에 미치는 영향
Appears in Collections:
Elementary Education > Elementary Computer Education
공개 및 라이선스
  • 공개 구분공개
파일 목록

Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.